Nullam dignissim, ante scelerisque the is euismod fermentum odio sem semper the is erat, a feugiat leo urna eget eros. Duis Aenean a imperdiet risus.
DocuManager to zaawansowany system klasy EOD (Elektroniczny Obieg Dokumentów), stworzony z myślą o firmach, które chcą uporządkować i zautomatyzować swoje procesy oraz skutecznie zarządzać dokumentacją. Niezależnie od skali działalności – od małych firm po duże przedsiębiorstwa – DocuManager usprawnia codzienną pracę, eliminując papierowy obieg dokumentów i rozproszone kanały komunikacji.
Dzięki intuicyjnemu edytorowi procesów, gotowym integracjom i rozbudowanemu modułowi zarządzania sprawami, DocuManager pozwala szybko wdrożyć cyfrową transformację w każdej organizacji.
to centrum operacyjne każdego użytkownika, w którym zebrane są wszystkie aktualne zadania. Umożliwia szybki wgląd w to, co wymaga uwagi, pozwala na akceptację dokumentów, ich weryfikację, dodanie załączników czy wykonanie podpisu elektronicznego za pomocą certyfikatu kwalifikowanego. Praca staje się przejrzysta, uporządkowana i możliwa do wykonania z jednego widoku.
zaawansowane, ale przyjazne użytkownikowi narzędzie do budowania i modyfikowania procesów biznesowych. Dzięki graficznemu interfejsowi oraz gotowym bloczkom funkcjonalnym można projektować złożone ścieżki decyzyjne, np. zależne od odpowiedzi formularza, nadejścia e-maila czy etapu realizacji sprawy.
każda instancja procesu może być na bieżąco monitorowana: widzisz kto i kiedy wykonał dany krok, jakie dane zostały zebrane (np. z formularza lub z OCR), na jakim etapie znajduje się realizacja i czy wystąpiły jakiekolwiek opóźnienia. To pełna kontrola i audytowalność w jednym miejscu.
moduł spraw pozwala na tworzenie zamkniętych obiegów tematycznych, w ramach których można przypisywać dokumenty, dodawać komentarze, uruchamiać procesy i współpracować z zespołem. Sprawy można filtrować, tagować i przypisywać do konkretnych użytkowników lub działów.
integralna część systemu pozwalająca zarządzać bazą kontrahentów, korespondencją, historią kontaktów i powiązanymi sprawami. Dzięki etykietowaniu, wyszukiwarce i przypisywaniu do procesów, CRM w DocuManagerze staje się nie tylko bazą kontaktów, ale centralnym elementem organizacji relacji z partnerami.
Skontaktuj się z nami i dowiedz się, jak DocuManager może usprawnić Twoją organizację.
Razem wdrożymy rozwiązanie, które odciąży Twój zespół i przyspieszy kluczowe procesy biznesowe.