Nullam dignissim, ante scelerisque the is euismod fermentum odio sem semper the is erat, a feugiat leo urna eget eros. Duis Aenean a imperdiet risus.
Rynek e-commerce i dostaw jedzenia rozwija się w zawrotnym tempie, stając się kluczowym kanałem sprzedaży dla firm, które chcą skutecznie docierać do nowych klientów. Pomimo dostępności wielu aplikacji na rynku, żadna z nich nie spełniała specyficznych wymagań naszego klienta – dynamicznie rozwijającej się sieci piekarni w województwie śląskim.
Stworzyliśmy dedykowaną platformę sprzedaży online, która wyróżnia się unikalnymi funkcjonalnościami, niedostępnymi w standardowych rozwiązaniach konkurencji. Naszym celem było dostarczenie produktu, który nie tylko ułatwia zarządzanie zamówieniami i dostawami, ale również buduje przewagę konkurencyjną poprzez innowacyjne podejście do obsługi klienta i automatyzację procesów.
W świecie, gdzie konkurencja jest ogromna, kluczowe jest dostarczanie produktów najwyższej jakości i skuteczne docieranie do klientów. Nasze rozwiązanie pozwala firmom nie tylko zwiększyć sprzedaż, ale także poprawić jakość obsługi i efektywność operacyjną.
Nasz klient posiada sieć lokali w województwie śląskim, zróżnicowanych pod względem oferty. Aplikacja umożliwia użytkownikom szybkie znalezienie najbliższego lokalu, sprawdzenie jego asortymentu oraz informacji o czasie i koszcie dostawy.
Przejrzysty interfejs z realnymi zdjęciami produktów i rozbudowanymi filtrami pozwala na łatwe przeglądanie oferty. W szczegółach każdego produktu znajdują się informacje o alergenach, możliwość udostępnienia oferty przez komunikatory oraz szybkie dodanie do koszyka.
Aplikacja prowadzi użytkownika przez intuicyjny proces zakupowy – od wyboru produktów, przez wybór metody dostawy (dostawa do domu lub odbiór osobisty), aż po płatność (BLIK, szybki przelew lub płatność przy odbiorze). Istnieje również możliwość automatycznego powtarzania zamówień.
Wbudowany kalendarz umożliwia śledzenie zamówień cyklicznych oraz informuje o dniach, w których lokale są nieczynne. Użytkownicy mogą łatwo edytować harmonogram zamówień i dostosować częstotliwość powtarzania dostaw jednym kliknięciem.
System pozwala na generowanie faktur zbiorczych dla cyklicznych zamówień. Klienci mogą wygenerować faktury np. za cały tydzień, co ułatwia obsługę księgową i redukuje ilość dokumentów do przekazywania.
Po złożeniu zamówienia użytkownicy mogą ocenić produkty, co pomaga innym klientom w wyborze i podnosi jakość oferty. Opinie są widoczne przy każdym produkcie, budując zaufanie i zwiększając sprzedaż.